czwartek, 14 lutego 2008

Salvador Dali - Cytaty

"Nie staraj się być nowoczesny. To jedyna rzecz, która - cokolwiek byś nie uczynił - niestety cię nie ominie."

"Jeśli jesteś przeciętny, nawet jeżeli usiłujesz malować bardzo, ale to bardzo źle, twoja przeciętność zostanie dostrzeżona."

"Nie obawiaj się doskonałości. Nigdy jej nie osiągniesz!" :D

"Podstawą wszelkich zwycięstw jest strój."

"Wniebowzięcie jest windą, która unosi się dzięki ciężarowi martwego Chrystusa."

"Wszystko może być wykonane dobrze albo źle. Podobnie jest z moim malarstwem!"

"Jeśli nie macie studiować anatomii, sztuki rysunku i perspektywy, matematyki i estetyki oraz nauki o barwach, pozwólcie, że powiem wam, iż jest to bardziej objaw lenistwa niż geniuszu."

"Już od najmłodszych lat mój spaczony charakter mówi mi, że jestem inny niż ogół śmiertelników. Tu również odnoszę sukcesy."

"Salvadorze Dali teraz wiesz, że jeśli grasz geniusza, stajesz się nim."

"Jedyna różnica między szaleńcem a mną polega na tym, że ja nim nie jestem."

"Lubię kobiety, bo są symbolem niemocy. Tylko wielcy ludzie zdają sobie sprawę z tego, że sensacyjne osiągnięcia cechuje niemoc."

"Tylko idiotyczni ludzie mówią prawdę. Ja jestem inteligentny, więc nie mówię prawdy."

Brak komentarzy: